2011. január 25., kedd

Díjat kaptam - Liebster Blog

Megkaptam az első díjamat Valitól, örülök, hogy rám esett a választása. Neki hála - egyébként nem túl aktív - blogom mostantól a Liebster Blog díj boldog tulajdonosa.

Mint megtudtam, azért nekem is van még egy kis feladatom a csendes ünneplésen kívül.


1-2 szabály a díjhoz:

  • Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
  • Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
  • Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
  • Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

  • Tehát, akinek én tovább adnám a díjat:

    1 megjegyzés:

    1. köszönöm, hogy rám gondoltál! íme:
      http://semi-sweet-life.blogspot.com/2011/01/dijat-kaptam.html

      VálaszTörlés

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...