2010. augusztus 14., szombat

Vaníliapudingos-sárgabarackos sütemény

Be kell vallanom, ez a sütemény nem most készült, csak nyaralni voltam Tunéziában és az indulás miatt már nem volt időm megírni a bejegyzést. A receptet elég régen - még tavaly - elmentettem magamnak Duende oldaláról, csak valahogy nem volt alkalmam kipróbálni. Az apropó most az volt, hogy kaptam vagy egy kiló sárgabarackot és a nyaralás miatt gyorsan fel kellett használni azt, hogy ne menjen veszendőbe. Szóval, valami olyan süteményt kerestem, amihez a sárgabarack pont jó lenne. Ez lett belőle!


Hozzávalók:
A tésztához...
10 dkg liszt
6 dkg cukor,
1 mokkáskanál sütőpor
1 csipet só
2 tojás
2 kanál víz
1 vaníliás cukor

A pudinghoz...
1 vaníliás pudingpor
5 dl tej
cukor a zacskón előírt mennyiségben

A tetejére...
ízlés szerint sárgabarack (de bármi más gyümölcs megfelel, amit szeretünk, ami van...)
3-4 evőkanál kristálycukor
  1. Először készítsük el a pudingot, hogy egy kicsit ki tudjuk hűteni, mielőtt felhasználnánk.
  2. Vágjuk fel a sárgabarackot kisebb darabokra.
  3. A tészta hozzávalóiból készítsük el a sütemény tésztáját. Csak keverjünk mindent össze...
  4. Ha ez megvan, akkor egy kikent és kilisztezett tepsibe öntsük bele a tésztánkat. Kiskanállal rakjunk rá a kész pudingunkból és rakjuk ki a kívánt mennyiségű gyümölccsel.
  5. Süssük meg! :)
  6. A puding sok lesz a tésztához, de ez nem baj, együnk meg a maradékot!
Megjegyzés: Nekem nem volt elég édes a tészta, szerintem tehetünk bele többet az előírtnál. Én édesebben szeretem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...